1. Koti
  2.  > 
  3. Myynnin Jälkeen
  4.  > 
  5. Palautus ja hyvityskäytäntö

Palautus ja hyvityskäytäntö

Ennen paluutaan kohteita, ota yhteyttä saadakseen Return Authorization Code. Voit myös soittaa maksuttomaan numeroon, jossa yksi asiakas edustajat mielellään auttaa sinua.

Varmista, että ymmärrät palautusoikeudesta ja varmistaa, että kaikki kriteerit täyttyvät ennen fyysisesti lähetät kohteet takaisin meille.

Palaavat vaihto ja palautus

Kaikki palautukset tulee lähettää 10 päivän kuluessa siirron toimitetaan. Hyväksymme vain pukeutuu alkuperäisessä kunnossa - kulumaton, pesemätön, muuttumaton, ja ehjä - ja täytyy olla tunnisteet ehjä ja vielä kiinni. Antakaa yksityiskohtaisen selvityksen lappu.

1. laatukysymykset:

(1). Jos henkilökunta havaitsee tuotteet ovat viallisia kuvattu, saat hyvitystä ostohinnasta plus postikulut.

(2). Jos huomaamme, että kauppatavara ei ole mitään vikaa tai on käytetty väärin, niin tavara lähetetään takaisin sinulle ilman palautusta.

2. Koko virheet:

Huomaa, että koska luonteen käsityötä vaaditaan, valmiin puku voi vaihdella noin 1 cm kumpaankin suuntaan on määritelty mittauksia.

(1). Kaikki mekot tehdään tai tulevat marginaalit muuttamiseksi ja räätälöintiin haluttaessa. Jos mekko kokoa ei saavu selityksessä yhtenä tilattavissa, Asiakas voi halutessaan tehdä muutos paikallisessa räätälöidä, jolloin voimme hyvittää muuttamisen kustannukset kunhan kustannukset eivät ylitä alkuperäistä hintaa mekko 50%. Jos muutos kustannukset ylittävät alkuperäisen hinnan mekko 50%, me korvaa ainoastaan ​​enintään määrä, joka vastaa 50% mekko alkuperäiseen hankintamenoon.

(2). Jos mekko kokoa ei saavu selityksessä yhtenä tilattu, tarjoamme muutos asiakkaillemme ilmaiseksi, joka voi lähettää takaisin mekko meille ja saada mekko muuttunut 5 työpäivän kuluessa. Tässä tapauksessa olemme vastuussa kaikista postikulut.

(3). Asiakkaat voivat myös palauttaa mekko jos sitä ei ole räätälöity mittausten mukaan asiakas antaa, ja saa hyvitystä ostohinnasta plus postituskulut.

Kuitenkin kaikki virheet koskevat koko / väri, joka tehtiin aikana ostamalla tuotteemme eivät oikeuta täyteen palautukset. Tässä tapauksessa voimme tarjota koko muutos palvelua asiakkaillemme ilmaiseksi, asiakkaiden kanssa vain maksaa postikuluja.Mekko muutos tehdään yleensä 5 arkipäivää.

4. Asiakkaan ei pidä mekko:

Asiakas voi myös palauttaa mekko jos hän ei pidä pukeutua jostain syystä, jos mekko on tilattu vakiokoko. Tässä tapauksessa asiakkaan on lähetettävä mekko takaisin ja teemme hyvityksen heti mekko on vastaanotettu. Tulee 20% alkuperäisestä hinnasta istutuksia maksua ja toimituskulut ei palauteta. Jos mekko on tilattu custom mittauksia, mekko ei voida palauttaa palauttamista kuitenkin voimme vielä tarjota ilmaiseksi muuttaminen / lomituspalvelut tällaisia ​​määräyksiä.

Peruuttaminen tilaukset (ennen toimitusta)

1. Kaikki mekko tilauksia peruutetaan 72 tunnin kuluessa ostopäivästä voivat saada täyden hyvityksen.

2. Kaikki mekko tilauksia peruuntui 72 tuntia, ovat oikeutettuja 30% osittaisen hyvityksen.

Myöhässä Tuotteet

Jos jostain syystä, tilauksesi ei lähetetty määräajassa totesi ja saapui myöhässä, mutta ei enempää kuin 10 päivää, voit saada kokonaan palautettavissa plus postituskulut jos mekko on palautettu. Jos tuote on myöhässä yli 10 päivää, asiakkaat voivat saada täyden hyvityksen.


What Do Our Customers Say?
"
Amazing services from you Bridesire! I was pleased to have shopped with you. My whole family is happy with the dresses I bought fo... "

Mary


Lisää Asiakaspalautteet